ويندوز گرافيك + دانلود
وبلاگي براي علاقه مندان به گرافيك

MagicISO یک برنامه قدرتمند برای ویرایش و ایجاد فایل های ایمیج می باشد.  این نرم افزار می تواند cd/dvd های شما را بر روی هارد تان ذخیره کند بدون اینکه هیچ تغییری در ساختار دیسک شما ایجاد شود . MagicISO برای ایجاد ، ویرایش ، استخراج فایل های ISO ساخته شده است . همچنین می تواند دیسک های Bootable نیز بسازد.
این نرم افزار به شما اجازه می دهد فایل های ایمیج را ویرایش کنید و تغییرات دلخواه را روی آن ایجاد کنید. همچنین این نرم افزار قادر است هر نوع فرمت استاندارد که مربوط به فایل های ایمیج می شود را به دیگر فرمت های استاندارد ایمیج گیری تبدیل کند . این نرم افزار فوق العاده به راحتی از CD/DVD های شما فایل ایمیج میگیرد تا شما به راحتی بتوانید عین یک دیسک را در هارد خود ذخیره کنید . بدون اینکه هیچ تغییری در ساختار آن ایجاد شود . در حقیقت شما با این نرم افزار از CD/DVD خود یک عکس میگیرد و آن را در هارد خود ذخیره می کند . یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار این است که شما می توانید از یک فایل ایمیج هرچه که هست را استخراج کنید . یعنی فایل های داخل یک دیسک ایمیج گیری شده را به هارد خود به صورت عادی انتقال دهید . همچنین می توانید در داخل یک فایل ایمیج تغییرات دهید . این تغییرات می توانند در حد عوض کردن اسم ، پاک کردن فایل ها و اضافه کردن فایل جدید باشند. شما بعد از عمل ایمیج گیری می توایند به راحتی فایل ایمیج را روی CD/DVD با استفاده از همین نرم افزار رایت کنید.


 

وب سایت فارسی
زبان برای
دانلود ها | www.4downloads.ir

 


قابلیت های کلیدی نرم افزار Magic ISO Maker 5.5 Build 0276 Final  :
- ایمیج گیری بسیار آسان و سریع
- رایت آسان و سریع فایل های ایمیج روی CD/DVD
- تبدیل فرمت های استاندارد فایل های ایمیج به یکدیگر
- ایجاد یک دیسک راه اندازه یا همان Bootable
- باز کردن فایل های ایمیج از قبیل BIN,NRG,BWI,IMG,MDF,IMG و...
- استخراج فایل ها از فایل های ایمیج
- رایت و یا سوزاندن فایل های ایمیج به روش های CD-R,CD-RW,DVD-R,DVD-RW,DVD+R,DVD+RW
- قابلیت رایت ایمیج audio روی دیسک
- پشتیبانی از فایل های صوتی و ویدویی و دی وی دی
- ایمیج گیری از روی هر نوع CD/DVD
- استخراج آهنگ ها از روی فایل ایمیج صوتی
- سازگاری با اکثر ویندوزها
- و...

 

 

 

 

ارسال در تاريخ پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:ایجاد , ویرایش و رایت فایل های ایمیج ایزو با Magic ISO Maker 5,5 Build 0276 Final - رایت, توسط حسين جنگي

به کمک فیلم های آموزشی که از سایت فوردانلودز ارائه می شود، شما با بخش ها و تکنیک های کاربردی نرم افزار فتوشاپ آشنا خواهید شد. این مجموعه آموزشی بصورت چندین بخش بوده که به تفکیک از یکدیگر در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ضمنا به همراه هر آموزش، کلیه فایل های پروژه و یا فایل هایی که شما برای اجرای آموزش نیاز دارید موجود می باشد. همچنین محیط اجرایی کلیه آموزش ها، نرم افزار Adobe Photoshop CS می باشد و کلیه مباحث آموزشی به زبان انگلیسی و توسط آقای Mark Monciardini، یکی از 40 فتوشاپ کار حرفه ای در دنیا و از اساتید بین المللی در زمینه تدریس فنون کار با فتوشاپ در سطح جهان آموزش داده شده است. سبک این آموزش ها کاملا کاربردی و مفید بوده بطوری که هم کاربران مبتدی و تازه کار و هم کاربران حرفه ای با سبکی متفاوت و واقعا اصولی، نکات کاربردی فتوشاپ را آموزش می بینند.

 

وب سایت
فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir
 


در فیلم آموزشی این مطلب، خواهید آموخت تا چگونه از تصاویر خود نوار فیلم سه بعدی بسازید. به کمک این فیلم آموزشی خواهید توانست به آسانی و با روشی کاربردی به خلق نوار فیلم سه بعدی بپردازید. لازم به ذکر است که فیلم های آموزشی که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند، در عین داشتن کیفیت بالا، حجم نسبتا کمی دارند و تمامی کاربران امکان دانلود آن را خواهند داشت.

 

 


 

 

 

 

ارسال در تاريخ پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:دانلود فیلم آموزشی فتوشاپ ساخت نوار فیلم 3 بعدی در فتوشاپ , توسط حسين جنگي

نام کتاب: آموزش ترفندهای فتوشاپ
زبان کتاب: فارسی
موضوع : آموزشی


توضیحات :  این کتاب شامل 12 قسمت می باشد و بهترین و جالبترین ترفند های مربوط به فتوشاپ را آموزش می دهد. 

فوردانلودز | www.4downloads.ir

 

مطالب مرتبط

  1. دانلود براش فتوشاپ: براش ایجاد بک گراند دود مانند - Smoke Background
  2. دانلود براش فتوشاپ: براش گرادینت - Gradient Shapes
  3. دانلود براش فتوشاپ: ایجاد قطره شفاف آب - Clearwater Brush


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:آموزش ترفندهای فتوشاپ - آموزش فتوشاپ, توسط حسين جنگي

دختر ايراني كه در آمريكا غوغا مي كند + عكس

[تصویر: 35u3dyx9xwpt31euieu.jpg]
(به نقل از وبسايت متخصصين برق و الكترونيك)
دکتر مریم میرزاخانی، استادیار جوان دانشگاه«پرینستون»، به عنوان یکی از ۱۰ مغز برتر آمریکای شمالی معرفی شد و به او لقب سد شکن دادند. مریم میرزاخانی در سال های ۷۳ و ۷۴ ( سال سوم و چهارم دبیرستان) از مدرسه‌ی فرزانگان تهران موفق به کسب مدال طلای المپیاد ریاضی کشوری شد و بعد از آن در سال ۱۹۹۴ در المپیاد جهانی ریاضی هنگ کنگ با ۴۱ امتیاز از ۴۲ امتیاز مدال طلای جهانی گرفت . سال بعد یعنی ۱۹۹۵ در المپیاد جهانی ریاضی کانادا با ۴۲ امتیاز از ۴۲، رتبه ی ۱ طلای جهانی را به دست آورد. مریم در دانشگاه شریف در رشته‌ی ریاضی ادامه تحصیل داد.برای مطالعه بقیه مطلب به ادامه مطلب رجوع نمائید ...

میرزاخانی با دریافت بورسیه از طرف دانشگاه هاروارد به آنجا رفت و تحصیلاتش را در آنجا ادامه داد. مریم میرزاخانی که تحصیلات کارشناسی‌ارشد و دکتری را در دانشگاه هاروارد پشت سرگذاشت، به همراه ۹ محقق برجسته دیگر چندی پیش در چهارمین نشست۱۰ برلیان، نشریه Popular Science در آمریکا مورد تقدیر قرار گرفت. به نوشته USA TODAY ، این فهرست ۱۰ نفره شامل محققان و نخبگان جوانی است که در حوزه‌های ابتکاری مشغول به فعالیت هستند و با این حال معمولا از چشم عموم پنهان مانده‌اند. این فهرست بر اساس پیشنهاد‌های ارائه شده از سوی سازمان‌های گوناگون، روسای دانشگاه‌ها و ناشران انتشارات علمی برگزیده شده‌اند.

این محققان برجسته جوان در حوزه‌های گوناگونی از گرافیک رایانه‌یی تا ریاضیات و علوم رباتیک، افق‌های تازه‌ای در مرزهای جهان اطراف ما گشوده‌اند که مریم میرزاخانی ریاضیدان ۳۳ ساله ایرانی یکی از آنهاست.

میرزاخانی در سال ۱۹۹۹ میلادی موفق به پیدا کردن راه‌حلی برای یک مشکل ریاضی شد که بسیاری را به دام انداخته بود: محاسبه حجم‌های فضایی منحنی هندسی. ریاضیدانان مدت‌های طولانی است که به دنبال یافتن راه عملی برای محاسبه حجم رمزهای جایگزین فرم‌های هندسی هذلولی بوده‌اند و در این میان مریم میرزاخانی جوان در دانشگاه پرینستون نشان داد که با استفاده از ریاضیات شاید بتوان بهترین راه را به سوی دست یافتن به راه‌حلی روشن در اختیار داشت: محاسبه عمق حلقه‌های ترسیم شده بر روی سطوح هذلولی.میرزاخانی در تلاش است تا معمای ابعاد گوناگون فرم‌های غیر طبیعی هندسی را حل کند. در صورتی که جهان از قاعده هندسه هذلولی تبعیت کند، ابتکار وی به تعریف شکل و حجم دقیق جهان کمک خواهد کرد. در واقع مشکل این است که برخی از این اشکال هذلولی هم‌چون doughnuts و یا amoebas دارای ظاهری بسیار نافرم هستند که محاسبه حجم آنها را به معمایی جدی برای ریاضیدانان مبدل کرده است. اما میرزاخانی با یافتن راهی جدید در واقع دست به یک ابتکار عمل بزرگ زد و با ترسیم یک سری ازحلقه‌ها بر روی سطح این گونه اشکال پیچیده به محاسبه حجم آنها پرداخت.

جیمز کارلسون از انستیتو ریاضیات کلی (Clay Mathematics Institute) می‌گوید: میرزاخانی در یافتن ارتباطات جدید، عالی است. وی می‌تواند به سرعت از یک مثال ساده به دلیل کاملی از یک نظریه ژرف و عمیق برسد. مریم میرزاخانی از دانش‌آموزان نخبه المپیادی کشور است که در سال ۷۴ در المپیاد جهانی ریاضی علاوه بر دریافت مدال طلا با کسب بالاترین امتیاز به عنوان نفر اول جهان شناخته شده‌است. میرزاخانی دانش‌آموز نخبه ریاضی، تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته ریاضی در دانشگاه صنعتی شریف ادامه داد و از جمله بازماندگان سانحه غم‌بار سقوط اتوبوس حامل نخبگان ریاضی دانشگاه صنعتی شریف به دره در اسفندماه ۷۶ است. در این حادثه اتوبوس حامل دانشجویان ریاضی شرکت‌کننده در بیست و دومین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی که از اهواز راهی تهران بود به دره سقوط کرد و طی آن شش تن از دانشجوی نخبه ریاضی دانشگاه صنعتی شریف شامل آرمان بهرامیان، رضا صادقی – برنده دو مدال طلای المپیادجهانی – علیرضا سایه‌بان و علی حیدری، فرید کابلی، دکتر مجتبی مهرآبادی و مرتضی رضایی دانشجوی دانشگاه تهران که اغلب از برگزیدگان المپیادهای ملی و بین‌المللی ریاضی بودند در اوج بالندگی و شکوفایی علمی ناباورانه، جان باختند.
IBM

همانطور که می دانید امروز در نارنجی به IBM تعلق دارد. شرکتی که از بنیان گذاران صنعت فن آوری اطلاعات محسوب می شود و به تازگی وارد ۱۰۱ سالگی شده است. شاید با نبودش کامپیوتر ها به خانه های ما راه پیدا نمی کردند و یا به این شکل نبودند.

 
 

بد نیست در ادامه مطلب به فن آوری های پایه گذاری شده توسط IBM که بعضا در زندگی روزمره با آنها سر و کار داریم نگاهی بیاندازیم. با ما همراه باشید

 
 

۱- کامپیوتر های شخصی

1.jpg

‏IBM نقش پدر را در کامپیوترهای شخصی ایفا می کند. این IBM بود که به خانه های ما کامپیوترهای شخصی را آورد و با تمام قدرت انقلابی را در صنعت کامپیوترهای شخصی و ابر کامپیوتر ها رقم زد. این انقلاب بعد از ارائه IBM 5150 در سال ۱۹۸۱ به اوج خود رسید و بعد از آن مایکروسافت و اپل نیز به صنعت کامپیوترهای شخصی پیوستند تا جهش ایجاد شده توسط IBM را پیش ببرند.

 
 

۲- جراحی لیزیک

2.jpg

۳ دانشمند IBM به نامهای سموئل بلوم، راگاسوامی سرینیواسان و جیمز واین نمی دانستند با تکنولوژی لیزر ماورا بنفش که توسط IBM از یک شرکت دیگر خریداری شده بود چه کاری انجام دهند.

 
 

یکی از آنها برای روز عید شکرگزاری یک بوقلمون را به شرکت آورد و سپس به آن لیزر تاباند. آنها متوجه شدند که لیزر نقطه تحت تابش را بدون آسیب زدن به بافت اطراف آن تبخیر می کند. این بود سرآغاز ابداع جراحی لیزیک که بعدا در سال ۱۹۵۱ توسط FDA به تایید رسید.

 
 

۳- حافظه رم

3.jpg

رم حافظه ایست پرسرعت که نقش کلیدی را در کامپیوتر های ما ایفا می کند. در واقع تصور کامپیوتر ها بدون رم می تواند یک فاجعه باشد. رابرت دنارد در سال ۱۹۶۷ موفق به اختراع حافظه تصادفی دینامیک شد. این اختراع که با ترانزیستور ساخته شده بود در سال ۱۹۶۸ به ثبت رسید و تبدیل به استانداردی برای همه کامپیوترها شد.

 
 

۴-خرید اینترنتی

4.jpg

در سال ۱۹۹۴، ۲ مهندس این شرکت با نام های جان کینگ و جان نیلسن، اختراعی را به منظور سفارش اقلام بوسیله کاتالوگ های الکترونیکی به ثبت رساندند و سرآغاز رویای خرید اینترنتی را رقم زدند، شاید بدون این ۲ مهندس، آمازون هم تا این حد پیشرفته نبود.

 
 

۵- هارد درایو

5.jpg

با اینکه کم کم به پایان دوران دیسک های سخت می رسیم، ولی IBM بانی تمامی هارد درایو های کامپیوترهای شخصی طی ۳۰ سال گذشته است. تحقیقات ویلیام گودارد در دهه ۱۹۵۰ منجر به ساخت دستگاه ذخیره سازی مدل ۳۵۰ شد و این اولین استفاده از حافظه های مغناطیسی در کامپیوتر بود. در سال ۱۹۵۶ که این دستگاه به شکل یک کمد به ارتفاع تقریبی ۲ متر و طول ۱۵۰ سانتیمتر تولید شد. دستگاه با در اختیار داشتن ۵۰ صفحه مغناطیسی که ۱۲۰۰ دور در دقیقه می چرخیدند، می توانست ۵ میلیون حرف و یا عدد را در خود جای دهد.IBM توانست تا سال ۱۹۶۱ و پیش از پایان تولید این مدل، ۱۰۰۰ دستگاه را روانه بازار کند.

 
 

۶- فرود انسان بر سطح کره ماه

6.jpg

۴۰۰۰ کارمند IBM برای ساخت کامپیوتر و نرم افزار ناسا که قرار بود آپولو ۱۱ را به ماه بفرستد تلاش می کردند. آنها سیستمهایی برای هدایت راکت ها و مانیتورینگ همزمان ساختند. مهندسان موفق شدند تا ابر کامپیوترهایی را که به اندازه یک یخچال جا می گرفتند تا اندازه چمدان کوچک کنند.

 
 

مسئول پرواز آپولو ۱۱ میگفت که : بدون IBM و سیستم هایی که آنها مهیا کردند، ما نمی توانستیم بر روی کره ماه فرود بیاییم.

 
 

۷ و ۸ - بارکد و کارت مغناطیسی

7-8.jpg

بر طبق گفته مجله Popular Mechanics ، بارکد و کارتهای مغناطیسی را IBM طراحی و اختراع کرده است. ایده اولیه بارکد در اواخر دهه ۱۹۴۰ ایجاد شد ولی بدلیل عدم وجود تکنولوژی مناسب به منظور خواندن علامت ها، توسعه بارکد ها تا زمان ورود لیزر متوقف ماند. جورج لارر، مهندس IBM به همراه تیمش موفق شد تا اطلاعات چاپ شده را توسط لیزر بازخوانی کند و بارکد را در سال ۱۹۷۴ به جامعه مصرف کننده هدیه دهد.

 
 

کارتهای مغناطیسی همچون کارتهای بانکی، توسط جرمی اسویگل در اواخر دهه ۱۹۶۰ ابداع شد، که نمونه اولیه آن تکه مقوایی بود که بر رویش نوار مغناطیسی چسبیده بود. این تکنولوژی در سال ۱۹۷۰ وارد بازار شد و تبدیل به یک ابزار فراگیر گشت.

 
 

۹ - کنسول های بازی

9.jpg

تقریبا تمامی کنسول های بازی موجود در بازار با قلب تپنده IBM زنده اند. شرکت نینتندو از زمان تولید کنسول گیم کیوب از پردازنده های این شرکت استفاده می کند. حتی کنسول جدید نینتندو از نوع خاصی از پردازنده IBM بهره می گیرد که در ابر کامپیوتر واتسون از آن استفاده شده است.

 
 

نظر شما راجع به پدر فن آوری اطلاعات چیست؟

ارسال در تاريخ سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:9 فن آوري مهم و پر كاربرد كه IBM پايه گذار آنها است,IBM,فن آوري, فن آوري برتر, توسط حسين جنگي

صدا چیزی نیست که بخواهیم از آن فرار کنیم اما در مورد کامپیوتر، این مساله به هیچ عنوان صادق نیست. ما همیشه از صدای زوزه ی فن هایمان بیزار هستیم. البته هنگامی که صدای بازی را بلند کرده ایم و یا با گوش دادن موزیک به کارمان ادامه می دهیم، این صدا در گوشمان گم می شود. ولی امان از آن وقتی که نیاز به سکوت داشته باشیم و فن ها ناگهان شروع به زوزه کشیدن کنند...در این مطلب می خواهیم به بررسی راه هایی بپردازیم که احتمالا شما را از این مشکل نجات خواهند داد.

 
 

اول از همه باید ببینیم این صدا ناشی از چه مساله ای است؟ گاهی این صدا از خود فن ناشی می شود و البته اگر مانند من، یک کیس شلوغ و انباشته از سیم دارید، ممکن است حتی صدایی شبیه تشعشعات رادیو اکتیو از کیس خود بشنوید! البته راه حل این مشکل سامان دادن به سیم هاست و پیچیدگی چندانی ندارد. اما در اکثر مواقع، وقتی فن شما شروع به زوزه کشیدن می کند، می خواهد به شما بگوید که اینجا بیش از اندازه داغ است. پس:

 
 

- پروسه ها را چک کنید

Faner.JPG

واقعا چرا زیر کاپوت کامپیوترمان باید بیش از اندازه داغ باشد؟ زیرا، کارت گرافیک یا پردازنده شما دارند به سختی کار می کنند. وقتی یک پروسه سنگین (مانند بازی یا تبدیل ویدئو از فرمتی به فرمت دیگر و ...) اجرا می شود، پردازنده و یا کارت گرافیک شما تحت فشار قرار می گیرند. پس بیشتر کار می کنند و گرمای بیشتری تولید می کنند فن شما هم برای پراکنده کردن این گرما، تند تر می چرخد و زوزه می کشد.

 
 

حال چه کار می شود کرد؟ اگر در ویندوز هستید لطفا کلید های Ctrl+Shift+Esc را فشار دهید تا Task Manager اجرا شود. این کار را با کلیک راست کردن روی تسک بار و انتخاب گزینه ی Start Task Manager هم می توانید انجام دهید. اگر هم کامپیوتر شما موقتا قفل کرده، می توانید Ctrl+Alt+Delete را فشار دهید و سپس گزینه ی یاد شده در بالا را انتخاب نمایید. کاربران مک هم می توانند Activity Monitor را زیر Applications/Utilities بیابند.

 
 

در تسک منیجر تب Process را انتخاب کنید تا مشاهده کنید که کدام پروسه چه مقدار از رم شما را اشغال کرده و پردازنده را چند درصد فعال کرده است. حالا از کجا می توانیم برنامه های مشکوک را بیابیم؟ وقتی دارید با برنامه ای تحت اختیار خودتان کار می کنید و می دانید که آن برنامه مجبور است توان زیادی را مصرف کند، چاره ای ندارید جز این که صبر کنید تا کار برنامه تمام شود. اما وقتی یک برنامه از کنترل خارج یا به اصطلاح Not Responding می شود، معمولا از حداکثر توان مجاز استفاده می کند. بنابر این شما باید به دنبال برنامه هایی بگردید که بدون اطلاع شما دارند از حداکثر توان مجاز استفاده می کنند.

1-2.JPG

البته گنگ دانستن واژه «حداکثر توان مجاز» کاملا به حق است. پس اینک یک روش خوب برای تشخیص: اگر پردازنده شما تک هسته ای است؛ در تسک منیجر به دنبال عدد 100 درصد باشید. (البته به طور تقریبی) اگر پردازنده شما دو ترید دارد، به دنبال درصد هایی بگردید که مضرب 50 هستند. برای پردازنده های چهار ترید از مضرب 25 ، برای شش ترید ، از مضرب تقریبی 16 و برای 12 ترید از مضرب تقریبی 8 استفاده کنید. برای دانستن تعداد ترید ها (رشته های پردازشی) می توانید در تسک منیجر به تب Performance رفته و در قسمت CPU Usage History، تعداد مربع ها را بشمارید!

 
 

بنابر این، اگر من یک پردازنده با چهار ترید داشتم، باید به دنبال اعداد 25، 50، 75 و 100 بگردم. البته باید گفت که در این بین، احتمال دیدن عدد 75 بسیار نادر است. به دلایلی که توضیح آن ها در این مطلب نمی گنجد.

 
 

اما اگر دیدیم که در تسک منیجر هم، همه چیز امن و امان است چه کنیم؟ در این حالت احتمالا کارت گرافیک شما بیش از اندازه درگیر شده. این حالت هم نادر است اما حتما آن را چک کنید. برای چک کردن، کافی است که به نرم افزار مخصوص کارت گرافیک خود مراجعه کرده و فعالیت آن را چک کنید. یک بار سیستم را ری استارت کنید و اگر دیدید این حالت مرتبا تکرار می شود، بهتر است درایور کارت گرافیک خود را به روز رسانی نمایید. اگر از مشکل گرافیکی هم خبری نبود باید:

 
 

- کامپیوترتان را خنک کنید:

4.jpg

این احتمال وجود دارد که کامپیوتر شما، به دلیل عدم خنک سازی مناسب، بیش از اندازه داغ شده باشد. به ویژه اگر از لپتاپ استفاده می کنید؛ این احتمال برایتان چند برابر است. ممکن است دریچه های گردش هوای لپ تاپ شما مسدود شده باشند و گردش هوای درون کیس بسیار کم شده و به خاطر دمای بالا، فن ها مجبورشوند به طور دیوانه واری کار کنند. این حالت برای دسکتاپ کمتر پیش می آید.اما اگر پیش آمد، سعی کنید جای کیس خود را کمی تغییر دهید ، در آن را باز کنید و از این قبیل کار ها ...

 
 

اگر این وضعیت را در لپتاپ مشاهده کردید (که احتمالا همینطور است) باید سعی کنید قسمت زیرین لپتاپتان را بالاتر ببرید تا امکان گردش هوا فراهم شود. این کار را می توانید با پایه های فن دار موجود در بازار انجام دهید و یا مانند تصویر عمل کنید و از یک وسیله ی دست ساز برای بالا بردن لپتاپ خود استفاده کنید. ضمنا این نکته واضح است که در آفتاب سوزان تابستان، باید در سایه با نوت بوک خود کار کنید.

 
 

اگر هیچ کدام از کار های بالا تاثیر گذار نبودند، باید:

 
 

- فن های خود را تمیز کنید:

3.jpg

دیگر راهی جز باز کردن در کیس برایتان باقی نمانده است. احتمالا چند ماهی است که در کیس خود را باز نکردید و اکنون می بینید که گرد و خاک، همه جا را پوشانده است. برای شما بهتر است که به تمیز کردن همه ی این گرد و خاک ها بپردازید. اما اگر حوصله اش را ندارید و نمی خواهید به حال کامپیوتر خود رحم کنید؛ لطفا به فکر گوش هایتان باشید و به داد فن ها برسید.

 
 

اول گرد و غبار را از پره های فن پاک کنید تا بخشی از صدای آزار دهنده را از بین ببرید. حالا بهتر است فن خود را روغن کاری کنید. برای این کار، این راهنمای تصویری را از دست ندهید. پس از این کار، احتمالا مشکل شما رفع خواهد شد. اما اگر مشکل از فن کارت گرافیک بود باید چه کنیم؟ این مساله نادر است. اما این هم ، راهنمای خوبی است. اگرچه به دلیل تنوع فن های کارت گرافیک ممکن است برای شما کارا نباشد. به هر حال با کمی حوصله و کوشش، موفق خواهید شد که فن کارت گرافیک را هم باز کرده و اعمال لازم را روی آن انجام دهید.

 
 

شاید هم هیچ راهی برایتان جواب ندهد. بنابر این بهتر است با خون سردی فن خود را جدا کرده و یک فن جدید را جایگزین آن کنید. اما اگر این هم مشکلتان را حل نکرد، احتمالا بد شانس هستید! به هر حال ابزار هایی مثل Speedfan و smcFanControl برایتان محیا است و می توانید از طریق آن ها سرعت فن کامپیوتر خود را به طور دستی تغییر دهید. البته ما این روش ها را توصیه نمی کنیم و باید گفت که اگر مراقب نباشید، استفاده از این برنامه ها می تواند به سخت افزار شما آسیب بزند.

 
 

در هر صورت، حتما دلیلی وجود دارد که باعث زیاد شدن صدای فن می شود و این دلیل می تواند گرمای زیاد باشد. وقتی هم که به طور دستی سرعت فن ها را پایین ببرید، آنگاه گرما مضاعف می شود و به سخت افزارتان آسیب وارد می کند. در عین حال این دو ابزار می توانند برای فهمیدن این که "کدام" فن دارد صدای اضافه تولید می کند؛ مفید باشند. پس تا وقتی که مشکلتان را کاملا حل نکرده اید، از این ابزار ها به عنوان یک راه حل استفاده نکنید.

 
 

امیدواریم که این راهنما بتواند به حل مشکل شما کمک کند. اگر شما راه های دیگری را برای حل مشکل صدای زیاد فن می شناسید یا تجارب خاصی در این زمینه داشته اید؛ می توانید آن ها را در بخش نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید. نارنجی باشید ...

ارسال در تاريخ سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:صداي اضافه فن ها نشانه چيست و چگونه مي توانيم از آن خلاص شويم,فن کامپیوتر, توسط حسين جنگي
                      دانلود گرادینت فتوشاپ: گرادینت های وب سایت - WebStyle Gradients 02

در این مجموعه شاهد گرادینت های رنگی پر کاربرد در طراحی وب سایت هستند. گرادینت ابزار و افکت مفیدی برای طراحی است که در همه نوع طرح ها مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات

فرمت فایل: Grd
حجم فایل: 0.111 مگابایت
تاریخ انتشار: 08:00 - 90/3/24
 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:دانلود گرادینت فتوشاپ: گرادینت های وب سایت - WebStyle Gradients 02,فتوشاپ, توسط حسين جنگي
دانلود SpotOnTheMouse v2.4.1 - نرم افزار نمایش محل کلیک ماوس و کلید فشرده شده صفحه کلید

SpotOnTheMouse نرم افزاری است که برای مجسم کردن عملکرد اشاره گر ماوس و صفحه کلید طراحی شده است. با نصب و اجرای این نرم افزار، کلیک های ماوس بر روی صفحه نمایش از طریق افزوده شدن یک دایره رنگی اطراف آن نمایان خواهند شد. این نرم افزار perceptibility اشاره گر ماوس را بهبود می بخشد. همچنین این نرم افزار فشرده شدن کلید های خاصی از صفحه کلید که توسط خود شما انتخاب شده است را نمایش می دهد.
در واقع این نرم افزار برای افرادی که فیلم های آموزشی نرم افزارها را تهیه می کنند و یا به آموزش جهت بازاریابی نحوه کار نرم افزاری می پردازند، مورد نیاز است. با نصب این نرم افزار به هنگام آموزش نیازی نیست به دفعات، چپ کلیک کردن و یا راست کلیک کردن با ماوس بر روی قسمتی را بیان کنید، این نرم افزار امکان افزودن شمایلی از ماوس را در کنار اشاره گر برای شما فراهم می آورد و به این ترتیب حاضران خود می توانند چگونگی عملکرد ماوس را بر روی صفحه نمایش مشاهده کنند.

حوزه کاربرد این نرم افزار تنها به استفاده در آموزش محدود نمی شود و از دیگر موارد استفاده این نرم افزار می توان به کمک به افراد با بینایی کم در استفاده از کامپیوتر اشاره کرد. این نرم افزار به آنها در تشخیص سریع تر محل اشاره گر ماوس کمک خواهد کرد. همچنین برای افرادی که در کار با ماوس مشکل دارند مناسب خواهد بود. همچنین این نرم افزار به کمک نرم افزار های ارائه ای چون Microsoft PowerPoint می آیند و با نصب این نرم افزار ابزاری برای اشاره بر روی اسلاید ها با ماوس فراهم خواهد شد و این دایره رنگی نمایان شده برای چند ثانیه در محل کلیک ماوس باقی خواهد ماند. این نرم افزار برای کار با نرم افزار های گرافیکی چون Photoshop نیز مفید خواهد بود و به شما کمک می کند که در موقعیت قرارگیری ابزارها دقت کنید. همچنین این نرم افزار برای خواندن متن های بلند بسیار مناسب خواهد بود و به این ترتیب دیگر چشم شما خط های متن را به هنگام خواندن گم نمی کند. تنها کافیست نرم افزار را نصب کرده، اجرا کنید و سپس ماوس را از زیر خط های متن عبور دهید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SpotOnTheMouse:
- افزودن یک هاله زرد رنگ اطراف اشاره گر ماوس
- افزودن خط های عمودی و افقی به اشاره گر ماوس هر جایی که عبور می کند
- ایجاد یک دایره رنگی با هر کلیک ماوس
- افزودن فلش هایی بالا و پایین ماوس اشاره گر ماوس که جهت چرخش ماوس را نمایان می کنند
- امکان افزودن گرافیکی از ماوس در کنار اشاره گر
- نمایش شاخص هایی از صفحه کلید
- و ...
 

The SpotOnTheMouse application was designed to be a mouse pointer action visualization software.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

- 1.6 MB of hard disc space
- The processor should not be too slow. Especially with Windows 95, 98, ME or NT more than 300 MHz is recommended.

مشخصات

شرکت سازنده: Markus Welz
قیمت: 7.73 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع)
حجم فایل: 0.986 مگابایت


 



ادامه مطلب...
دانلود کلیک شماره 334 - ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم

عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 334:
- رقابت هکرها در دانشگاه شریف
- حمایت‌های باشگاه نانو فناوری از برترین‌های المپیاد نانو
- 11 مرکز داده ملی ساخته می‌شود
- آغاز طرح ملی یادگیری با همکاری دانشگاه‌ها
- توقف عرضه آیپد 2 و درگیری با مدعیان
- پایان اوج پیامک‌ها
- پلیس اسپانیا در خدمت سونی
- مدافعان حریم خصوصی علیه فیس‌بوک
- سایت استادان کد هک شد!
- نکات مثبت و منفی استفاده از نسخه‌های جدید مرورگرها

- مسنجر تحت مرورگر
- نرم‌افزارسازی تحت وب
- رد گم کردن سارقان صفحه‌کلیدی
- صفحه دلخواه بوت ویندوز
- نقاشی با شعله‌ آتش
- نرم افزارهای گوگل برای سیستم عامل آندروید، که اکثر نیاز‌های شما را برآورده می‌کند
- حساب‌های کاربری در ویندوز 7
- بهترین نام سال، نه بهترین بازی
- بازی، آینده‌ای روشن برای لس‌آنجلس تاریک
- بازی، 10 لژیون Dungeon Siege III
- بازی آنلاین، دریچه‌های آنلاین
- خانه‌ها هم می‌فهمند!
- تمام لامپ‌های ما IPV6 خواهند داشت
- آشنایی با محیط کاری فتوشاپ
- کاربرد زبان‌های برنامه‌نویسی در هوش مصنوعی
- عینک‌های 3 بعدی با سیم انویدیا
- آنبرد غول‌های سیلیکونی در عرصه ویندوز 8
- جای خالی تاندربولت در پردازنده‌های جدید آیوی بریج
- گرافیک پیشرفته انویدیا GTX560M در لپ تاپ‌های آپتیموس
- ترفند: سطح حرفه‌ای،کپی فایل متنی یا دایرکتوری از خط فرمان!
- ترفند: سطح مبتدی، راحت بچسبانید!
- ترفند: سطح مبتدی، تغییر رمز آفیس 365
- ترفند: سطح حرفه‌ای، خواندن چند جی‌میل در آیپد و آیفون
- ترفند: سطح مبتدی، مرتب سازی با موضوع در گوگل
- ترفند: سطح مبتدی، پرندگان خشمگین در کروم!
- ترفند: سطح متوسط، تغییر تصویر آلبوم در پیکاسا
- و ...

 

مشخصات

ناشر: روزنامه جام جم
فرمت کتاب: PDF
تعداد صفحات: 16
تاریخ انتشار توسط ناشر: 1390.03.29
زبان: Persian
حجم فایل: 0.584 مگابایت

 

 

ارسال در تاريخ سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:دانلود کلیک شماره 334 - ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم ,كليك, توسط حسين جنگي

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 14 صفحه بعد