ويندوز گرافيك + دانلود
وبلاگي براي علاقه مندان به گرافيك

فايرفاکس تنها مرورگري بود که توانست در مقابل غولي به نام اينترنت دوام بياورد. با هر نسخه‌ جديدتري که از فايرفاکس عرضه مي‌شود، اينترنت اکسپلورر بيشتر از دور خارج مي‌شود، آخرين نسخه فايرفاکس هم از اين قاعده مستثني نبود.برخي از کاربران ممکن است به‌خاطر نصب افزونه‌هاي زياد، فايرفاکس خود را کند ببينند، اما خيال‌تان راحت که با وجود اين افزونه‌ها هم مي‌توانيد با تنظيمات صحيح، سرعت مرورگر را بيشتر و بيشتر کنيد. حتي در برخي موارد بيشتر از سرعت دابل‌کليکتان! همه اين کارها در کمتر از 5دقيقه قابل انجام هستند و هيچ هزينه‌اي براي شما نخواهند داشت.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 24 تير 1390برچسب:6 راه سريع کردن فايرفاکس,مرورگر اینترنت,فایرفاکس,مرورگرفایرفاکس, توسط حسين جنگي

دو شرکت بزرگ مايکروسافت و اينتل براي بهبود سرعت نمايش تصاوير گرافيکي در نسخه جديد مرورگر اينترنتي اينترنت اکسپلورر همکاري مي‌کنند.

 

مايکروسافت پيش از اين اعلام کرده است که نسخه بتاي مرورگر اينترنت اکسپلورر 9 را به‌زودي در اختيار کاربران قرار مي‌دهد.اين در حالي است که رقابت بسيار سختي بين مرورگرهاي متن‌باز نظير کروم و فايرفاکس با اينترنت اکسپلورر به چشم مي‌خورد.

گفتني است طراحان مرورگرهاي کروم و فايرفاکس در يک سو تمرکز خود را روي افزايش سرعت گرافيکي مرورگرهاي خود قرار داده‌اند و از سوي ديگر مايکروسافت با همکاري اينتل قصد دارد امکان سرعت بالاي اجراي تصاوير را در اختيار کاربران خود قرار دهد.

شرکت توليد کننده تراشه اينتل نيز به منظور همکاري با مايکروسافت در جهت افزايش سرعت اجراي تصاوير گرافيکي در نسخه جديد مرورگر اينترنت اکسپلورر قصد دارد تراشه جديدي با قابليت افزايش سرعت گرافيک رايانه که به صورت سيليکوني طراحي شده است را در آينده نزديک به بازار معرفي کند.

با اين وجود آمارها نشان مي‌دهد که همچنان 60 درصد از کاربران از اينترنت اکسپلورر و 23 درصد از فايرفاکس و 5/7 درصد از مرورگر کروم براي گشت و گذارهاي اينترنتي خود استفاده مي‌کنند.

صفحه قبل 1 صفحه بعد