ويندوز گرافيك + دانلود
وبلاگي براي علاقه مندان به گرافيك
Internet Explorer بی شک امروزه پر طرفدارترین نرم افزار برای مشاهده وبسایت ها ، نرم افزاری جز Internet Explorer نمی باشد. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% دنیا از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار در دسترس کاربران دانلودها قرار می گیرد که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود. این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات ، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها ، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و … را برطرف کرده است.
 
 
 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Explorer :

  • امنیت بالاتر نسبت به نسخه های قبل
  • نمایش هرچه بهتر صفحات وب
  • پشتیبانی کامل از HTML5 و CSS3
  • سازگاری با تقریبا تمامی استانداردها
  • سرعت بسیار بالا در نمایش صفحات وب
  • اضافه شدن پوسته های جذاب برای این مرورگر
  • عدم استفاده بالا در منابع سخت افزاری
  • مناسب برای برنامه نویسان حرفه ای به دلیل پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی ها
  • پشتیبانی کامل از Web 2
  • پشتیبانی کامل از Silver Light 4 به منظور نمایش بهتر فایل های چند رسانه ای
  • سرعت بسیار بالاتر در پردازش و نمایش صفحات گرافیکی و چند رسانه ای
  • استفاده از موتور جاوا اسکریپت جدید برای پردازش
  • سازگار با ویندوز ویستا سرویس پک دو و ویندوز محبوب 7
 
 


ادامه مطلب...

مرورگر قدرتمند Mozilla Firefox

Mozilla Firefox  محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.


بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است



ادامه مطلب...

فايرفاکس تنها مرورگري بود که توانست در مقابل غولي به نام اينترنت دوام بياورد. با هر نسخه‌ جديدتري که از فايرفاکس عرضه مي‌شود، اينترنت اکسپلورر بيشتر از دور خارج مي‌شود، آخرين نسخه فايرفاکس هم از اين قاعده مستثني نبود.برخي از کاربران ممکن است به‌خاطر نصب افزونه‌هاي زياد، فايرفاکس خود را کند ببينند، اما خيال‌تان راحت که با وجود اين افزونه‌ها هم مي‌توانيد با تنظيمات صحيح، سرعت مرورگر را بيشتر و بيشتر کنيد. حتي در برخي موارد بيشتر از سرعت دابل‌کليکتان! همه اين کارها در کمتر از 5دقيقه قابل انجام هستند و هيچ هزينه‌اي براي شما نخواهند داشت.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 24 تير 1390برچسب:6 راه سريع کردن فايرفاکس,مرورگر اینترنت,فایرفاکس,مرورگرفایرفاکس, توسط حسين جنگي

دو شرکت بزرگ مايکروسافت و اينتل براي بهبود سرعت نمايش تصاوير گرافيکي در نسخه جديد مرورگر اينترنتي اينترنت اکسپلورر همکاري مي‌کنند.

 

مايکروسافت پيش از اين اعلام کرده است که نسخه بتاي مرورگر اينترنت اکسپلورر 9 را به‌زودي در اختيار کاربران قرار مي‌دهد.اين در حالي است که رقابت بسيار سختي بين مرورگرهاي متن‌باز نظير کروم و فايرفاکس با اينترنت اکسپلورر به چشم مي‌خورد.

گفتني است طراحان مرورگرهاي کروم و فايرفاکس در يک سو تمرکز خود را روي افزايش سرعت گرافيکي مرورگرهاي خود قرار داده‌اند و از سوي ديگر مايکروسافت با همکاري اينتل قصد دارد امکان سرعت بالاي اجراي تصاوير را در اختيار کاربران خود قرار دهد.

شرکت توليد کننده تراشه اينتل نيز به منظور همکاري با مايکروسافت در جهت افزايش سرعت اجراي تصاوير گرافيکي در نسخه جديد مرورگر اينترنت اکسپلورر قصد دارد تراشه جديدي با قابليت افزايش سرعت گرافيک رايانه که به صورت سيليکوني طراحي شده است را در آينده نزديک به بازار معرفي کند.

با اين وجود آمارها نشان مي‌دهد که همچنان 60 درصد از کاربران از اينترنت اکسپلورر و 23 درصد از فايرفاکس و 5/7 درصد از مرورگر کروم براي گشت و گذارهاي اينترنتي خود استفاده مي‌کنند.

 

این پک شامل ویندوزهای زیر هست : ( همه ویندوزها در 1 دی وی دی )

 

Windows 7 SP1 Starter x86
Windows 7 SP1 Home Basic x86
Windows 7 SP1 Home Premium x86
Windows 7 SP1 Professional x86
Windows 7 SP1 Enterprise x86
Windows 7 SP1 Ultimate x86

Windows 7 SP1 Home Basic x64
Windows 7 SP1 Home Premium x64
Windows 7 SP1 Professional x64
Windows 7 SP1 Enterprise x64
Windows 7 SP1 Ultimate x64


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 24 تير 1390برچسب:Windows 7 SP1 AIO 2011, دانلود Windows 7 SP1 AIO 2011,, توسط حسين جنگي

Universal Viewer Pro 6.2.2.0 یک رویت‌گر سبک و قابل انعطاف که می‌تواند تقریباً هر نوع فایلی را برای‌تان باز کند، از جمله فایل‌های پی‌دی‌اف. فلاش، فونت، انیمیشن، فرمت‌های اداری مایکروسافت، تصاویر و عکس‌ها، موسیقی و فایل‌های ویدیویی. این برنامه به طور کامل از یونیکد پشتیبانی بعمل می آورد و میتواند با منوی ویندوز اکسپلورر منطبق و سازگار شود و از هر جای اکسپلورر اجرا شود. همچنین با سایر فایل منیجر های معروف نیز میتواند خود را سازگار نماید.

برخی از ویژگی های  Universal Viewer Pro 6.2.2.0 :

  • پشتیبانی از utf-8
  • پشتیبانی از فرمت های تصاویر BMP JPG GIF PNG TGA TIFF
  • پشتیبانی از فرمت های ویدئویی که مدیا پلیر پشتیبانی می کند
  • پشتیبانی از ANSI, OEM, EBCDIC, ISO, KOI8, Mac
  • پشتیبانی از فرمت های اینترنتی که اینترنت اکسپلورر پشتیبانی می کند از جمله  XML DOC XLS …
  • قابلیت جستجو


ادامه مطلب...

مجموعه 48 نسخه اورجینال از ویندوز محبوب 7 در یک DVD مخصوص لپ تاپ

این مجموعه شامل کلیه ویندوز های 64 و 32 بیتی می باشد که اکثر لپ تاپ ها را ساپورت می کند.

 

Title: Windows 7 AOI 48 in 1 Manufacture and MSDN OEM's
Format: ISO
Platform: Windows 7


 



ادامه مطلب...

Microsoft Windows 7 Ultimate SP1 May 2011 MSDN x86

Microsoft Windows 7 Ultimate نام هفتمین نسخه و جدیدترین ویرایش سیستم عامل محبوب مایکروسافت یعنی ویندوز است که پس از انتشار ویندوز ویستا و سرو صدای بسیاری که آن ویندوز به پا کرد، مایکروسافت با انتشار ویندوز 7 قصد دارد تا تمام ایراد های وارده به ویندوز ویستا را از بین ببرد و این ویندوز را به عنوان نسل نوین سیستم عامل ها برای کاربران منتشر کند.

دانلود نسخه اورجینال (MSDN) و نهایی ویندوز 7 نوع 32 بیتی یکپارچه شده با SP1 است.  MSDN مخفف Microsoft Developer Network



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:Microsoft Windows 7 Ultimate SP1 May 2011 MSDN x86,دانلود ویندوز,دانلود,دانلود ویندوز7,, توسط حسين جنگي





Microsoft Windows 7 Ultimate SP1 May 2011 MSDN x64

Microsoft Windows 7 Ultimate نام هفتمین نسخه و جدیدترین ویرایش سیستم عامل محبوب مایکروسافت یعنی ویندوز است که پس از انتشار ویندوز ویستا و سرو صدای بسیاری که آن ویندوز به پا کرد، مایکروسافت با انتشار ویندوز 7 قصد دارد تا تمام ایراد های وارده به ویندوز ویستا را از بین ببرد و این ویندوز را به عنوان نسل نوین سیستم عامل ها برای کاربران منتشر کند.

دانلود نسخه اورجینال (MSDN) و نهایی ویندوز 7 نوع 64 بیتی یکپارچه شده با SP1 است. MSDN مخفف Microsoft Developer Network است .
 



ادامه مطلب...

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

برای دیدن عکسها به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 21 تير 1390برچسب:عکسهای عاشقانه,عکس,دانلود عکس, توسط حسين جنگي
 

 

سه صدای جدید سه بعدی برایتان تهیه کردم که امیدوارم خوشتان بیاد.

این سری : صدای پارس سگ ، آب ریختن توی سماور ، گرفتن یک شماره تلفن

این آهنگ های سه بعدی را حتما باید با هندزفری گوشی یا هدفون کامپیوتر گوش دهید !

دانلود صدای سه بعدی از پارس سگ، آب ریختن توی سماور، گرفتن یک شماره تلفن

 



ادامه مطلب...

 

دانلود کلیپ بابا اتی خنده دار

دانلود کلیپ بابا اتی خنده دار

. . .

یه ویدیو جدید و زیبا که گلچینی از صحبت های خنده دار بابا اتی هست …

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 21 تير 1390برچسب:دانلود کلیپ بابا اتی خنده دار,دانلود کلیپ,دانلود, توسط حسين جنگي

Windows 7 System Recovery Disc برنامه عالی و کاربردی برای تعمیر و گرفتن بکاپ کامل و ری استور کردن ویندوز 7 جهت رفع مشکلات از طریق بوت سیستم مربوط به کامپیوتر های رومیزی یا لپ تاپ ها.

این برنامه ریکاوری دیسک عالی دارای قابلیت های ویژه جهت رفع مشگلات ویندوز 7 و غیره می باشد، باید بر روی دیسک های DVD / CD رایت کنید تا ویندوز ریکاوری دیسک بدست آید .
این دیسک دارای ابزار هائی مانند : System Restore / Complete PC Backup / automated system repair / command-line prompt for manual advanced recovery می باشد
چنانچه ویندوز 7 کامپیوتر یا لب تاپ شما دچار مشگل شد با استفاده از این ریکاوری دیسک براحتی از طریق بوت می توانید سیستم را بطور اتوماتیک تعمیر یا ریستور یا بکاپ کامل و فول از سیستم بگیرید

قابلیت ساپورت برای انواع لپ تاپ های Dell, Acer, HP, Toshiba, Lenovo , Sony



ادامه مطلب...

Microsoft Windows 7 Enterprise x64 SP1 Integrated June 2011 - BIE

 

معرفی نسخه Enterprise:

این نسخه از نظر امکانات با نسخه Ultimate یکی است ولی سیستم لایسنس آن متفاوت است. سیستم لایسنس این نسخه مانند ویندوز XP می باشد. یعنی با یک سریال رجیستر می شود و نیازی به سیستم Activation ندارد. یک نسخه Enterprise را می توان با یک سریال بر روی چندین سیستم نصب کرد. این حالت به اصلاح VLK یا Volume License Key نام دارد.
این نسخه برای شرکتها و سازمانهای بزرگ ارائه می شود و با این کار به راحتی شرکت می تواند یک نسخه را بر روی سیستمهای مختلف نصب کرده و بدون اتصال به اینترنت آن را Active کرد. در واقع لایسنس به تعداد زیاد خریداری می شود.
اگر مایکروسافت تشخیص دهد که یک سریال مربوط به این ویندوز به دفعات زیادتر از حد مجاز مورد استفاده قرار گرفته ان را بلک لیست می کند و با جایگزین کردن سریال مجددا ویندوز فعال می شود.
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 21 تير 1390برچسب:Windows 7 Enterprise x64 SP1 Integrated June 2011,دانلود ویندوز 7, ویندوز7,7,, توسط حسين جنگي

Microsoft Windows 7 Enterprise x86 SP1 Integrated June 2011 - BIE

معرفی نسخه Enterprise:

این نسخه از نظر امکانات با نسخه Ultimate یکی است ولی سیستم لایسنس آن متفاوت است. سیستم لایسنس این نسخه مانند ویندوز XP می باشد. یعنی با یک سریال رجیستر می شود و نیازی به سیستم Activation ندارد. یک نسخه Enterprise را می توان با یک سریال بر روی چندین سیستم نصب کرد. این حالت به اصلاح VLK یا Volume License Key نام دارد.
این نسخه برای شرکتها و سازمانهای بزرگ ارائه می شود و با این کار به راحتی شرکت می تواند یک نسخه را بر روی سیستمهای مختلف نصب کرده و بدون اتصال به اینترنت آن را Active کرد. در واقع لایسنس به تعداد زیاد خریداری می شود.
اگر مایکروسافت تشخیص دهد که یک سریال مربوط به این ویندوز به دفعات زیادتر از حد مجاز مورد استفاده قرار گرفته ان را بلک لیست می کند و با جایگزین کردن سریال مجددا ویندوز فعال می شود.

 

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 20 تير 1390برچسب:Windows 7 Enterprise x86 SP1 Integrated June 2011,ویندوز 7,دانلود ویندوز,دانلود ویندوز 7,, توسط حسين جنگي

نرم افزار Windows Loader 2.0.4 جهت قانونی کردن ویندوز سون .قطعا اگر شما هم از ویندوز ۷ یا نسخه های ویندوز سرور ۲۰۰۸ استفاده می کنید با مشکل فعال سازی آن ها رو به رو خواهید بود و باید از آن ها به صورت ۳۰ روزه استفاده کنید.

Windows Loader نرم افزاری است که از تمامی نسخه های ویندوز۷ و ویندوز سرور ۲۰۰۸ پشتیبانی می کند و قادر است تا آنها را به نسخه ی کاملا قانونی تبدیل کند. با اینکار دیگر نیازی نیست که نگران مشکل فعال سازی ویندوز خود باشید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Windows Loader 2.0.4 :
  •  توانایی اجرا به صورت کاملا مجزا
  • قابلیت پشتیبانی از تمامی زبان های ویندوز
  • دارای توابعی جهت نصب بدون دخالت کاربر
  • قابلیت استفاده برای فعال سازی اولیه
  • توانایی تشخیص خطاها و رفع آن ها هنگام نصب
  • پشتیبانی از پارتیشن های مخفی
  • تست شده بر روی انواع نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی
  • تست شده بر روی انواع نسخه های خانگی ، اداری ، سرور و…
  • فعال سازی ویندوز بدون استفاده از هسته ی آن (بدون نیاز به کرک کردن هسته)
  • فعال سازی بدون پردازش های اضافه


ادامه مطلب...

Windows XP SP3 Corporate Student Edition June 2011  نسخه‌ی Student ویندوز XP از نظر ساختار و امکانات با نسخه‌ی حرفه‌ای هیچ تفاوتی ندارد و فقط برای پشتیبانی از چندلایسنس و بدون نیاز به فعال‌سازی از سوی مایکروسافت ارائه شد. این ویندوز از روی ویندوز دانش‌آموز اصلی مایکروسافت ساخته شده و آپدیت‌ها و برخی امکانات اضافی به آن افزوده شده است.

ویژگی‌های Windows XP SP3 Corporate Student Edition June 2011:

  • بدون نیاز به سریال در هنگام نصب از طریق بوت
  • دارای تمامی آپدیت‌ها تا 28 ژؤن 2011
  • کامپوننت های مورد نیاز و درایور SATA برای نصب روی لپ تاپ
  • دارای Windows Media Player 11 و  Internet Explorer 8.0 به همراه آخرین آپدیت‌ها
  • دارای Microsoft .NET Framework از نسخه‌ی 2 تا 4
  • حاوی آخرین نسخه‌ی DirectX یعنی نسخه‌ی ماه آپریل
  • جنیون بودن ویندوز و سریال آن با قابلیت آپدیت از سایت مایکروسافت
  • شامل کلیه درایورهای SATA یا AHCI و RAID برای چیپستهای Nvidia و Intel می باشد.

 



ادامه مطلب...

Windows XP SP3 Corporate Student Edition June 2011  نسخه‌ی Student ویندوز XP از نظر ساختار و امکانات با نسخه‌ی حرفه‌ای هیچ تفاوتی ندارد و فقط برای پشتیبانی از چندلایسنس و بدون نیاز به فعال‌سازی از سوی مایکروسافت ارائه شد. این ویندوز از روی ویندوز دانش‌آموز اصلی مایکروسافت ساخته شده و آپدیت‌ها و برخی امکانات اضافی به آن افزوده شده است.

ویژگی‌های Windows XP SP3 Corporate Student Edition June 2011:

  • بدون نیاز به سریال در هنگام نصب از طریق بوت
  • دارای تمامی آپدیت‌ها تا 28 ژؤن 2011
  • کامپوننت های مورد نیاز و درایور SATA برای نصب روی لپ تاپ
  • دارای Windows Media Player 11 و  Internet Explorer 8.0 به همراه آخرین آپدیت‌ها
  • دارای Microsoft .NET Framework از نسخه‌ی 2 تا 4
  • حاوی آخرین نسخه‌ی DirectX یعنی نسخه‌ی ماه آپریل
  • جنیون بودن ویندوز و سریال آن با قابلیت آپدیت از سایت مایکروسافت
  • شامل کلیه درایورهای SATA یا AHCI و RAID برای چیپستهای Nvidia و Intel می باشد.


ادامه مطلب...
Microsoft Windows XP Professional SP3 Integrated June 2011 + SATA Driver

ویژگیهای این ویندوز:

  • به روز شده تا  22 ژؤن 2011
  • بدون هیچ گونه دستکاری در ظاهر ویندوز
  • دارا بودن یک سریال جنیون
  • عدم نیاز به کرک و فعال سازی به دلیل Corporate بودن
  • امکان به روز کردن از سایت مایکروسافت
  • امکان نصب تمامی نرم افزاها و آنتی ویروس مایکروسافت به دلیل جنیون بودن
  • ارائه شده به صورت یک فایل ISO با امکان Boot
  • دارا بودن حجم کمتر از یک CD و در نتیجه جا گرفتن بر روی CD
  • دارا بودن Internet Explorer 8.0 و Windows Media Player 11
  • حذف indows Messenger و MSN Explorer و Internet Explorer 6
  • این ویندوز دارای درایور SATA می باشد و مخصوص لپ تاپ میباشد.
  • این ویندوز متعلق به گروه Maher میباشد


ادامه مطلب...
 
Microsoft Windows XP Professional SP3 Integrated April 2011 Corporate - BIE

 
ویژگیهای این ویندوز:

  • به روز شده تا 15 ژوئن 2011
  • بدون هیچ گونه دستکاری در ظاهر ویندوز
  • دارا بودن یک سریال جنیون
  • عدم نیاز به کرک و فعال سازی به دلیل Corporate بودن
  • امکان به روز کردن از سایت مایکروسافت
  • امکان نصب تمامی نرم افزاها و آنتی ویروس مایکروسافت به دلیل جنیون بودن
  • ارائه شده به صورت یک فایل ISO با امکان Boot
  • دارا بودن حجم کمتر از یک CD و در نتیجه جا گرفتن بر روی CD
  • دارا بودن Internet Explorer 8.0 و Windows Media Player 11
  • این ویندوز دارای درایور SATA نمی باشد.
  • امکان انتخاب درایو مورد نظر هنگام نصب غیرفعال شده.
  • این ویندوز متعلق به گروه BIE میباشد.


ادامه مطلب...

 

رایت فایل های ISO با نرم افزار Nero



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:آموزش رایت فایل های ISO با نرم افزار Nero,آموزش,ایمیج, توسط حسين جنگي

ویندوز ایکس پی مخصوص لپ تاپ ها با قابلیت نصب از طریق بوت بدون نیاز به سریال

 

لپ تاپ هایی که این ویندوز پشتیبانی میکند :

Acer, Asus, Compaq, Dell, Emachines, Gateway, HP, IBM, Lenovo, Sony, Toshiba, Compaq



ادامه مطلب...

با آمدن سیستمهایی با CPU های 64 بیتی و همچنین ارائه نسخه 64 بیتی نرم افزارهای مختلف شرایط برای استفاده از سیستم عامل های 64 بیتی فراهم تر از قبل شده است. به خصوص که در صورت کار در مد 64 بیتی به طور کلی سرعت افزایش پیدا می کند. همچنین ویندوز 64 بیتی برنامه های 32 بیتی را با حدود 20 درصد سرعت بالاتر اجرا می کند.

توضیحات مهم:
- شما می توانید 80 درصد نرم افزارهای معمولی یعنی 32 بیت را در ویندوز 64 بیتی اجرا کنید.
- ویندوز 64 بیتی فقط بر روی CPU های 64 بیتی نصب می شود. اما ویندوز 32 بیتی روی سیستمهای با CPU های64 بیتی نیز نصب می شود.
- درایورهای 32 بیت در ویندوز 64 بیت نصب نمی شود و باید برای نصب سخت افزارها از درایورهای 64 بیتی انها استفاده کنید.
- آنتی ویروس از برنامه هایی است که برای نصب بر روی ویندوز 64 بیتی باید حتما با ان سازگار و برای آن طراحی شده باشد.
- برنامه های Virtual Drive قدیمی در ویندوز 64 بیتی نصب نمی شود.
- CPU های جدید Core 2 Due به بالا در سری Intel و Athlon 64 به بالا در AMD قابلیت نصب ویندوزهای 64 بیتی را دارند.
- خصیصه 64 بیتی در CPU های AMD پیشینه طولانی تری داشته و قویتر از Intel است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:Windows XP Pro SP2 64-Bit 2010,دانلود ویندوز,ویندوز,Windows XP Pro SP2 64-Bit 2010, Windows XP, توسط حسين جنگي

Winstep Xtreme 11.6 نرم افزاری برای ایجاد تغییرات در چهره ویندوز و زیبا سازی آن می باشد. این نرم افزار بر خلاف نرم افزارهای مشابه بر روی همه نسخه های ویندوز قابل نصب و اجرا می باشد. از مزیت های Winstep Xtreme نسبت به دیگر نرم افزارهای مشابه حفظ سرعت سیستم عامل می باشد و باعث کاهش سرعت سیستم عامل نمی شود.

تغییر چهره ویندوز Winstep Xtreme

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار Winstep Xtreme 11.6:
- تغییر کامل Start Menu و TaskBar
- قابلیت تغییر ظاهر دسکتاپ شما
- قابلیت افزایش بهره وری
- راحتی در استفاده
- توانایی سازماندهی برنامه های شما و کم کردن در هم ریختگی میز کار
- امکان آسان سازی تمام جهات کارهای روزمره شما
- افزایش کارایی از محیط کاری
- مدیریت کامل روی چهره دسکتاپ
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:Winstep Xtreme 11,6 نرم افزاری برای ایجاد تغییرات در چهره ویندوز,مدیریت دسکتاپ, توسط حسين جنگي

دانلود وکتور

دانلود مجموعه وکتورهای بنر آماده جدید و بسیار زیبای Banner Templates Mix

امروز برای شما دوستان مجموعه وکتورهای بنر آماده جدید و بسیار زیبای Banner Templates Mix که از آنها می توانید به عنوان پس زمینه طراحی بنر خود استفاده کنید که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد



ادامه مطلب...

پلاگین رنگ

دانلود پلاگین جدید و بسیار کاربردی ColorWasher v2.06 برای فتوشاپ

ColorWasher نام ورژن جدید پلاگین بسیار کاربردی و مفید برای نرم افزار فتوشاپ می باشد ، همانطور که از نام آن پیداست این پلاگین به منظور کنترل رنگ و کنتراست عکس می باشد ، معمولا کاربران فتوشاپ همیشه دوست دارند که عکس با رنگ و کنتراست عالی و مناسب داشته باشند که این پلاگین برای همین منظور ساخته شده است و با انواع فرمت های مختلف عکس همچون : JPEG, TIFF, PNG, PSD, Camera Raw و...سازگاری بسیار مناسبی داشته و در انواع نسخه های مختلف ویندوز قابل اجرا می باشد



ادامه مطلب...

بازی FEAR 3

دانلود بازی FEAR 3 با لینک مستقیم + کرک 2011

حداقل مشخصات سیستم :
-    سیستم عامل : Windows XP, Windows Vista  و  Windows 7
-    پردازش گر : Intel Core 2 Duo 2.4Ghz, AMD Athlon X2 4800
-    رم : 2 گیگابایت
-    کارت گرافیک : NVIDIA 8800 GT 512MB RAM, ATI 3850HD 512Mb
-    فضای هارد دیسک : 10 گیگابایت



ادامه مطلب...
 
 
 
91 تم برای ویندوز سون Themes for Windows 7


 

 


ادامه مطلب...
 
 

مجموعه Windows 7 Light Theme 1.0 شامل 10 پس زمینه با رزولیشن 1920*1200 مناسب برای لپ تاپ ها و رایانه
تصویری از این مجموعه در ادامه مطلب قرار گرفته شده

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 18 تير 1390برچسب:تم زیبا برای ویندوز 7,تم ویندوز 7,ویندوز 7,Windows 7 Light Theme 1,0,Windows 7 Light Theme 1,0, توسط حسين جنگي

Transparent Theme For Windows 7
Year : 2010 | OS : Windows 7



ادامه مطلب...
مجموعه 10 تم زیبا برای ویندوز 7

 
1. Blackenning and glass
2. Blue Ultimate
3. Dark7 XMas Edition
4. DarkEmerald
5. Dreaming
6. Dynamic Black
7. Fire Angels
8. Gold Glass
9. Mix temes
10. Windows7 Final


ادامه مطلب...

دانلود تم برای ویندوز 7
Windows 7 Theme : Evil Side Grim Reaper

OS : Windows 7 | Year : 2010 | 5.6 MB



ادامه مطلب...
 
تغییر چهره ویندوز ایکس پی با Theme XPack 1.8
شاید پس از مدتی کار با ویندوز ایکس پی از یکنواختی محیط دسکتاپ، آیکون ها، پوشه ها و ... آن احساس زدگی کنید و بخواهید دستی بر ظاهر ویندوز خود بکشید.


 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 18 تير 1390برچسب:Theme XPack 1,8, دانلود برنامه Theme XPack, نرم افزار Theme XPack, آخرین ورژن Theme XPack, توسط حسين جنگي

 

تم ویندوز 8 برای ایکس پی - Windows 8 skin pack for XP

 

 

Support:
- Windows XP (Home, Pro, RTM, SP1, SP2, SP3, Corporate)
- Windows 2003 (Standard, Enterprise, Datacenter, Web, RTM, SP1, SP2)
- Windows Media Center Edition (2003, 2004, 2005)
- Windows XP Tablet PC Edition
- X86(32Bit) and X64(64Bit) Windows Support
- All Language Versions

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 18 تير 1390برچسب:Windows 8 skin pack for XP, تم ویندوز 8 برای ایکس پی, توسط حسين جنگي

تغییر فرمت هارد از FAT32 به NTFS - طراحی سایت و پرتال پرنیان وبنوع فرمت هارد ديسك PC ، توسط فايل سيستم تعيين مي شود. در واقع فايل سيستم چگونگي ثبت اطلاعات روي هارد ديسك را مديريت مي كند. ويندوز براي مديريت ثبت اطلاعات در هارد ديسك، از سه گونه فايل سيستم استفاده مي كند :

اولين نوع آن ها كه FAT يا File Allocation Table نام گرفتند، توسط سيستم عامل هاي داس و ويندوز ( تا ويندوز 95 ) مورد استفاده قرار مي گرفتند. اين روش قالب بندي اطلاعات، با نام FAT16 نيز شناخته مي شد. زيرا بر اساس داده هاي 16 بيتي كار مي كرد. دومين نوع آن ها FAT32 نام گرفت كه توسط ويندوز 98 ارائه شد. اين روش از روش FAT16 متمايز است و كاربر را قادر مي سازد بيشتر از 2 گيگابايت اطلاعات را روي هارد خود مديريت كند. سومين و آخرين روش ثبت داده ها روي هارد ديسك، با نام NTFS ( مخفف NT File System ) توسط ويندوز NT ، 2000 ، و XP مورد استفاده قرار گرفت.

اين روش نسبت به FAT16 و FAT32 از ثبات بيشتري برخوردار است و تاثير به سزايي در استفاده از حداكثر فضاي مفيد هاردديسك براي ذخيره اطلاعات دارد. براي اطلاع از نوع فايل سيستم هاردديسك خود ، روي My Computer كليك راست كنيد و سپس Properties را انتخاب كنيد. براي ديدن همه ديسك ها و پارتيشن ها، روي Start كليك كنيد و بعد روي My Computer كليك راست كنيد و سپس Manage و بعد از آن Disk Management را بزنيد. در اين قسمت مي توانيد نوع فايل سيستم هر پارتيشن يا هارد ديسك را ببينيد تا بدانيد سيستم عامل شما از چه سيستمي براي مديريت اطلاعات هارد ديسك استفاده مي كند. از آن جايي كه استفاده از NTFS به جاي FAT ، مزيت هاي متعددي در بر خواهد داشت.

اگر هنوز هارد ديسك شما مبتني بر FAT است، بهتر است آن را به NTFS تغيير دهيد. با استفاده از خط فرمان ويندوز يا نرم افزار Partition Magic ميتوانيد اين كار را انجام دهيد. البته قبل از آن كه شروع به كار كنيد، مطمئن باشيد كه از برنامه هاي خود نسخه پشتيبان گرفته ايد.

بدين منظور از منوي Start وارد Run شده و عبارت cmd را وارد نماييد ، سپس Enter را بزنيد تا وارد Command Prompt ويندوز شويد. حال به عنوان مثال براي تبديل سيستم فايل FAT32 به NTFS پارتيشن C ، دستور زیر را وارد نماييد :

Convert C:/Fs:NTFS

و سپس با فشردن کلید Y ، عمليات را تأييد کنيد و منتظر بمانيد تا فايل سيستمي شما از FAT32 به NTFS تغيير کنيد. همان طور که واضح است ، در صورتی که قصد داريد پارتيشن ديگري را تبديل کنيد ، نام آن را به جاي C وارد نماييد. پس از تبديل فرمتها نتيجه همان وقت اعلام ميشود. تنها در صورتيکه عمليات را بر روي پارتيشني که ويندوز کنوني در آن نصب است اعمال کنيد، عمل تبديل به بعد موکول ميشود و نياز است يکبار سيستم را Restart کنيد.

لازم به ذکر است جهت انجام عکس اين عمليات، يعني تبديل NTFS به FAT32 ، امکان اين کار از طريق CMD همانند بالا ميسر نيست. جهت انجام اين کار ميتوانيد پارتيشن مربوطه را با فرمت FAT32 فرمت کنيد و يا از نرم افزارهاي جانبي نظير Partition Magic استفاده کنيد.

-

 

ارسال در تاريخ شنبه 18 تير 1390برچسب:تغییر فرمت هارد از FAT32 به NTFS , توسط حسين جنگي

لوگین اتوماتيك در ويندوز XP - طراحی سایت و پرتال پرنیانفرض كنيم شما تنها كاربري هستيد كه از سيستم خود ( ويندوز XP ) استفاده ميكنيد. اگر شما ويندوز را طوري تنظيم كرده ايد كه هر بار بايد با پسورد وارد آن شويد و يا اينكه هربار صفحه Login بي دليل ظاهر ميشود و اين كار باعث آزار شما ميشود با اين آموزش ميتوانيد كاري كنيد كه ويندوز XP به صورت اتوماتيك و مستقيم و بدون درخواست پسورد وارد حساب كاربري شما ( Account شما ) شود.

فقط توجه داشته باشيد كه اين آموزش فقط براي افرادي مفيد خواهد بود كه به تنهايي از سيستمشان استفاده ميكنند و سيستم كاربر ديگري ندارد ، اگر غير از اين باشد آنوقت تمام كاربران ميتوانند بدون هيچ ممانعتي به راحتي و به صورت مستقيم به حساب شما دسترسي پيدا كنند ...

براي اين كار مراحل زير را دنبال كنيد :

  1. ابتدا از طريق منوي Start برنامه Run را اجرا كنيد.
  2. سپس در آن تايپ كنيد control userpasswords2  و بعد Enter را بزنيد. با اين كار برنامه User Accounts باز ميشود.
  3. در صف حه اي كه باز ميشود آن Account اي را كه ميخواهيد به عنوان حساب اصلي و ابتدايي در نظر گرفته شود انتخاب و آن را Highlight كنيد.
  4. بعد از اين كار تيك كنار عبارت User Must Enter a User Name and Password to Use this Computer را حذف كنيد.
  5. سپس روي دكمه Apply كليك كنيد. بعد يك پيغام نمايش داده ميشود كه براي تأييد پسورد User اي كه انتخاب كرده ايد ميباشد. بعد از تأييد روي دكمه Ok كليك كنيد.
  6. بعد از يك بار Restart كردن سيستم تغيير اعمال ميشود.

 

ارسال در تاريخ شنبه 18 تير 1390برچسب:لوگین ( Login ) اتوماتيك در ويندوز XP , توسط حسين جنگي
 

 

آلبوم جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی فریدون آسرایی به نام خاطرات گمشده  با ۳ کیفیت متفاوت . . .

(لطفا جهت حمایت از فریدون آسرایی و همچنین شرکت ناشر ، این آلبوم فوق لعاده زیبا را به صورت ارجینال از فروشگاه های معتبر عرضه محصولات فرهنگی و هنری خریداری نمایید )

( ترانه سرایان : حسین غیاثی – حبیبه نیک سیرتی – میترا روحانی – سروش دادخواه – امیر مسعود هفت لنگ – عبدالجبار کاکائی – محمد صالح اعلا – سید عباس سجادی )
(
آهنگسازان : فریدون – احسان خلقی – پاشا یثربی )
( تنظیم : پاشا یثربی )

Fereydoon دانلود آلبوم  فریدون آسرایی به نام خاطرات گمشده



ادامه مطلب...
عجایب دهگانه دنیا


 

دنیا پر ازدیدنی های شگفت انگیز است در اینجا شما را با عجایب دهگانه طبیعی که تا کنون از آنان بی اطلاع بودید آشنا می کنیم.

aj3.jpg

aj10.jpg



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 17 تير 1390برچسب:عجایب دهگانه دنیا,مطالب خواندني,عجيب,عجايب, توسط حسين جنگي

save2pc Ultimate 4.22 Build 1346  یک نرم افزار کاربردی حرفه ای است که به شما کمک می کند تا ویدئوهای آنلاین سایت های معتبری همچون Youtube, Google Video, Myspace Video و غیره را دانلود کرده و به فرمت های معروفی همجون AVI ، WMV ، FLV ذخیره نمایید.

 

قابلیت های نرم افزار  save2pc Ultimate 4.22 Build 1346 :

  • قابلیت دانلود از سایت هایی همچون Youtube, GodTube, Google Video, Myspace Video, Megavideo.com, Break.com, DailyMotion.com, TeacherTube.com , RedTube, P.ornoTube, YouP.orn, Megarotic, yuvutu
  • قابلیت تجزیه و دانلود همزان از سرورهای مختلف
  • قابلیت تبدیل فایل ویدئویی دانلود شده به فرمت های قابل پخش در iPod, PSP, PDA, iPhone, Mobile Phone
  • قابلیت ذخیره فایل ویدئویی دانلود شده به فرمت AVI ، MPEG ، FLV ، WMV
  • قابلیت تبدیل فایل ویدئویی دانلود شده به فرمت های دستگاههای پخش کننده همراه همچون
  • MOV ، MP4 ، 3GP ، 3G2 ، MP3 ، WAV
  • قابلیت نمایش فایل ویدئویی قبل از دانلود و همچنین تغییر ، حجم ، اندازه و کیفیت ، قبل از دانلود


ادامه مطلب...

Internet Download Manager

Internet Download Manager 6.07 يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد.

 اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.



ادامه مطلب...